تصمیم غول صنعت خودروسازی برای معرفی و عرضه مدل جدید خودروی i۸ در سال میلادی آینده خبر می دهند.

مدل جدید خودروی اسپورت BMW i۸ سال آینده عرضه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، چند روز پیش، کمپانی آلمانی BMW مدل جدیدی از خودروی الکتریکی i3 خود را معرفی کرد و اکنون آخرین خبرها از تصمیم این غول صنعت خودروسازی برای معرفی و عرضه مدل جدید خودروی i8 در سال میلادی آینده خبر می دهند. 

علاقه‌مندان به خودرو و بویژه طرفدارن برند محبوب بی ام و حتماً به یاد دارند که این شرکت برای اولین بار در سال 2014، مدل اولیه اتومبیل i8 را عرضه کرد و اکنون به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا تغییراتی را در این خودروی اسپرت هیبریدی اعمال کند تا بتواند پاسخی مناسب را برای رقابت با سایر کمپانی ها و همچنین نیازهای مشتریان خود تولید و روانه بازار کند.

البته هنوز بی ام و به طور رسمی جزییاتی را در خصوص تغییراتی که قرار است در این مدل جدید اعمال شود، منتشر نکرده اما گزارش های رسیده حاکی از این است که عملکرد موتور این خودرو، حدود 10 درصد ارتقا خواهد یافت.

همچنین گفته می شود که موتور بنزینی 1.5 لیتری سه سیلندره این خودرو که به همراه موتور الکتریکی آن، چرخ های این محصول رویایی را به حرکت در می آورد، تغییرات محسوسی را به خود خواهد دید به طوری که خروجی قدرت ترکیبی این موتور به 420 اسب بخار خواهد رسید و این در حالیست که این قدرت در مدل کنونی، تنها 365 اسب بخار است.

علاوه بر این، این خودرو از گیربکس اتوماتیک شش سرعته برخوردار خواهد بود و به تبع، از سرعت بیشتری در مقایسه با مدل کنونی بهره مند خواهد شد.

بی ام و قصد دارد تا با معرفی این مدل، به جهانیان ثابت کند که همچنان بر روی خودروهای هیبریدی متمرکز شده و این که در تلاش است تا حداکثر توان مهندسان خود را برای ارتقای قابلیت های چنین خودروهایی به کار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.